Concept programma besproken met leden

24 januari 2006

Concept programma besproken met leden

Op maandag 23 januari is het concept verkiezingsprogramma bediscussieerd met de leden van de afdeling. Tevens werden de plannen voor de campagne gepresenteerd.

In het eerste gedeelte van deze informele vergadering werd het concept programma besproken. De redenen waarom het nog steeds een concept programma is zijn al uitgelegd tijden de Nieuwjaarsbijeenkomst. De input gegeven tijdens de vergadering is genoteerd en zal meegegeven worden aan de redactie voor het uiteindelijke programma. Natuurlijk is het nog steeds mogelijk om input te geven voor het programma.

Vervolgens werd de campagne, zoals die opgezet is door het bestuur samen met de actiewerkgroep, besproken met de leden. Daarin werd duidelijk dat een aantal aanwezigen best een handje uit de mouwen willen steken, om de campagne succesvol te laten zijn.Een overzicht van de activiteiten rondom de campagne zijn te vinden bij de agenda.