Campagne: Campagnezaterdag

5 maart 2006

Campagne: Campagnezaterdag

Zaterdag 4 maart: 3 dagen vor de verkiezingen. Kortom een dag om alles weer eens uit de kast te halen, en de SP te presenteren aan de Roosendaalse bevolking. Allemaal onder het motto: "Een beter Nederland begint HIER". Om dat duidelijk te maken zijn we begonnen met het raadhuis alvast op z'n SP's aan te kleden.
Raadhuis op z'n SP's

Ondanks de afwezigheid van lijsttrekker Hugo Polderman, die voor een tv-debat in Breda moest zijn, lieten de rest van de SP'ers zich niet afschrikken door de kou, en trokken door Roosendaal. Getooid in SP jasjes, en nieuwe hesjes, inclusief bakfiets trokken we van het centrum via het Dijkcentrum en de Lindenburg weer terug naar het centrum.

Bakfiets

Op iedere plaats werd er contact gezocht met de mensen. De reacties waren overwegend positief.

In contact

Naast de gesprekken met de burgers hadden we ook voor de jonge Roosendalers een leuke verrassing, in de vorm van een mooie SP ballon.

Balonnen

Na uren van actie en gesprekken, was de kou uiteindelijk toch te veel, en gingen we verkleumd, moe en voldaan weer naar huis.