SP Roosendaal sponsort Rockin Hard festival

17 oktober 2006

SP Roosendaal sponsort Rockin Hard festival

Alle Speed/metal/rock fans opgelet. Op zondag 22 oktober vindt de allereerste editie van het Rockin Hard festival plaats in de Eratozaal, Roosendaal. Een festival op initiatief van Roosendaler Robin Looy. Verschillende soorten rock bands zullen deze dag de revue passeren.

De grote bands zoals Peter Pan Speedrock, The Apers en Van Katoen, die eerder op grote festivals zoals Pinkpop en Pukkelpop stonden, worden afgewisseld door kleinere beginnende bands. Bands uit Italië, Nederland en België zullen het publiek in de Erato de hele dag voorzien van een nodige portie rockmuziek. De dj’s Fatboy en Slim (eerder te zien op Paaspop) zullen tussen de sets door hun draaikunsten vertonen en het festival met een feest afsluiten. Rockin’Hard is een uniek festival met erg grote namen, en gaat een grootse toekomst tegemoet. Er wordt al uitgekeken naar de 2e editie in 2007
Nu de grote vraag waarom sponsort de SP een dergelijk festival. Ten eerste zijn we druk doende met de actie poppodium in Roosendaal. Een dergelijk evenement draagt ook bij aan de verbetering van het popklimaat in Roosendaal. Rockin hard is geheel op eigen initiatief opgezet door Robin Looy zonder subsidies. Wij van de SP ondersteunen dergelijke initiatieven van harte.

De actie poppodium zal deze dag nogmaals onder de aandacht gebracht worden door middel van flyers die verspreid zullen worden. Want Roosendaal verdient een dergelijk podium!
Voor meer info over het festival surf naar de website. Wees er snel bij met reserveren de voorverkoop gaat de laatste week heel hard.