Lancering van de landelijke NU-SP-Krant

6 februari 2008

Lancering van de landelijke NU-SP-Krant

Ook in RoosendaalNU-SP-Krant

Op woensdag 6 februari heeft de SP de landelijke NU-krant gelanceerd. Ook is deze krant in Roosendaal gelanceerd. Tussen 16.00 en 18:00 uur stonden onze vrijwilligers op het station van Roosendaal om de krant te verspreiden onder de treinreizigers.

De NU-krant telt 16 pagina’s (tabloidformaat) en wordt in een oplage van 1,75 miljoen exemplaren gedrukt. Maar… dat is nog niet alles. Het lanceren van de NU-krant vormt het startschot voor de lancering van de NU.SP-internetkrant, met internationaal en nationaal nieuws, SP-nieuws, commentaren en columns. Op die manier informeert de SP dagelijks haar kiezers en het publiek.

Op woensdag 6 februari werd de papieren NU-krant tussen 16.00 en 18.00 uur bij het station Den Haag Centraal uitgedeeld. Op datzelfde tijdstip ook in alle SP afdelingen van Nederland. Dus ook in Roosendaal. Voor deze actie met de NU-krant zijn speciale hesjes ontworpen door Thonik.

Bezorging NU-Krant

De NU krant wordt de komende maand huis aan huis verspreid in de hele gemeente Roosendaal. Heeft u toevallig géén NU-krant ontvangen mail dan naar roosendaal@sp.nl. Een krant wordt dan alsnog nabezorgd.