SP Roosendaal gaat naar de C-Dijken

13 maart 2009

SP Roosendaal gaat naar de C-Dijken

Op zaterdag 14 maart a.s. bezoeken leden van de SP Roosendaal de wijk Kortendijk en de C-Dijken en het Dijkcentrum in het bijzonder. De volledige raadsfractie zal aanwezig zijn en ook 2e kamerlid Hugo Polderman is van de partij.

Van 13.00 – 15.00 uur worden bewoners aan de Covelijndijk en het woonzorgcentrum Bloemschevaert huis aan huis bezocht en gevraagd naar hun mening over de grootse plannen van Aramis voor de ontwikkeling van dat gebied waarbij zowel het zorgcentrum als de seniorenwoningen in de omgeving gesloopt moeten worden.
De SP wil graag de visie van de huidige bewoners over de plannen horen en dat meenemen in de debatten in de raad over deze plannen.
Ook zal met de bewoners gesproken worden over de noodzakelijke renovatie van het Dijkcentrum en de ontsluiting van de C dijken.

We verzamelen om 13.00 uur in het Dijkcentrum en leden van de pers zijn hierbij van harte uitgenodigd

Namens de SP Roosendaal
Peter den Hartog