In memoriam Geert van de Kar

13 juni 2010

In memoriam Geert van de Kar

Zaterdag bereikte ons het droevige bericht dat totaal onverwacht op zijn vakantie in Italië is overleden ons actieve lid Geert van de Kar.
Geert was jaren lang een betrouwbare peiler in de strijd voor een socialer Roosendaal.

Kritisch en niet altijd makkelijk te overtuigen, gaf hij vaak op zijn eigen manier commentaar op de situatie in onze stad,en onze partij afdeling. Een man met een groot sociaal hart op de juiste plaats. En zelden deden we tevergeefs een beroep op zijn inzet. Vooral na zijn vervroegde pensionering had hij veel tijd voor allerlei hand en spandiensten voor onze partij. Geert is maar 66 jaar geworden veel te jong. Gelukkig kon hij met vervroegd pensioen zodat hij in ieder geval nog een aantal jaren daarvan heeft kunnen genieten. De laatste verkiezingscampagne hebben we hem node gemist omdat hij een al lang geplande vakantie genoot. Op die vakantie is hij plotseling en totaal onverwachts overleden. Hij laat een grote leegte bij onze afdeling achter. We zullen hem nog vaak missen.
We wensen zijn vrouw kinderen en verdere familie veel sterkte toe om dit verlies te dragen.