SP Roosendaal actief in Oudenbosch

13 juli 2011

SP Roosendaal actief in Oudenbosch

Leden van de SP afdeling Roosendaal zijn zaterdag en dinsdag j.l. in Oudenbosch langs geweest om te buurten in de buurt. Zo werden er op de weekmarkt in Oudenbosch gesprekken gevoerd met de bewoners en de marktkooplui.
verkeersbordOudenbosch
Daarnaast is in een groot aantal straten in Oudenbosch de Zo-krant deur-aan-deur rondgedeeld. Ook hier is met een aantal bewoners gesproken over het dagelijkse leven in Oudenbosch.verspreidingzokrant

SP Fractievoorzitter Corné van Poppel: “We hebben in totaal bijna 2000 kranten verspreid en vooral op de weekmarkt met diverse mensen gesproken. Oudenbosch is een kleine gemeente met een aantal specifieke problemen die snel aangepakt moeten worden. We hebben met mensen gesproken die vanuit de camping op de fiets naar Oudenbosch komen. De smalle en drukke hoofdstraat door het dorp is een doorn in het oog. Met grote regelmaat zie je dat fietsers het vege lijf moeten redden omdat er twee vrachtwagens elkaar moeten passeren.”

De SP hoopt dat mede door dit initiatief ook in Oudenbosch meer vaste grond onder de voeten te krijgen zodat er in de toekomst een werkgroep kan worden opgericht in Halderberge. Wenst u hier meer informatie over neem dan contact op met afdeling Roosendaal of de landelijke SP.