Fietsenstalling blijft gratis

7 november 2011

Fietsenstalling blijft gratis

De kogel is door de kerk. De bewaakte fietsenstalling in de binnenstad blijft ook de komende jaren gratis! Een belangrijk winstpunt voor de inwoners van Roosendaal en omstreken die er voor willen kiezen met de fiets naar de stad te gaan. In die zin is het ook een prima reclame voor (de binnenstad van) Roosendaal.

Samen met het CDA, de VVD en VLP heeft de SP in de raad via een gezamenlijke motie steun gevraagd om de fietsenstalling gratis te laten, tot ergernis van o.a. Nieuwe Democraten.
Daarnaast heeft de SP de afgelopen maanden actie gevoerd bij de fietsenstallingen en handtekeningen verzameld. In grote getale heeft de bevolking van Roosendaal aangegeven voorstander te zijn van een gratis bewaakte fietsenstalling. Het is dan ook goed om te zien dat de aangenomen motie nu dan ook wordt uitgevoerd door het college. De SP dankt iedereen die heeft meegeholpen aan de aktie tot behoud van gratis fietsenstalling in Roosendaal.