SP Roosendaal presenteert Jaarkrant

11 december 2011

SP Roosendaal presenteert Jaarkrant

Jaarkrant SP Roosendaal 2011De SP afdeling Roosendaal brengt een jaarkrant uit om verslag te doen van belangrijke strijd- en actiepunten. Uiteraard in deze jaarkrant veel aandacht voor de standpunten van de SP over de nieuwbouw van het Stadskantoor. De SP Roosendaal was daar altijd tegen en legt in de krant uit waarom. "Juist in deze tijd waarin de broekriem door iedereen moet worden aangehaald zou je ook van het gemeentebestuur mogen verwachten dat een dergelijk prestigeproject wordt afgeblazen", betoogt fractievoorzitter Corné van Poppel.
In de krant worden verder de SP-fractieleden uit de raad geïnterviewd, wordt stilgestaan bij de kwestie 'gratis fietsenstalling' en bij de lessen die te trekken zijn uit de renovatie in de Kroeven. De krant wordt gratis in heel Roosendaal bezorgd. Ze is ook digitaal te bekijken op roosendaal.sp.nl