Emile Roemer bezoekt 16 juli Roosendaalse Maandagmarkt

10 juli 2012

Emile Roemer bezoekt 16 juli Roosendaalse Maandagmarkt

Op maandag 16 juli brengt onze lijsttrekker Emile Roemer een werkbezoek aan West Brabant. 's Ochtends staat een bezoek aan de suikerfabriek in Dinteloord op het programma. Dit als oriëntatie op het thema "bio-based economy". Een onderwerp dat al enige tijd regelmatig opduikt in discussies in Den Haag over de toekomst van onze economie en het overschakelen van de op olie gebaseerde industrie naar biomateriaal als grondstof. De suiker van Suikerunie is daarvan een voorbeeld.

Na dat bezoek zal Emile met nog enkele andere Kamerleden en fractiemedewerkers naar Roosendaal komen om daar op de maandagmarkt mensen te ontmoeten en van hun te horen hoe het met hun toekomst en economie gesteld is; een ontmoeting met de kiezer kortom. Emile wordt in Roosendaal verwacht rond het middaguur, tussen half 12 en 12 uur.
Hierna gaat het werkbezoek verder naar de Biesbosch waar Staatsbosbeheer op de SP lijsttrekker wacht voor weer andere onderwerpen.