Belofte maakt schuld of, waar is die €100.000 gebleven?

30 januari 2013

Belofte maakt schuld of, waar is die €100.000 gebleven?

Zoals bekend is voor het perceel Burgermeester Freijterslaan/Wouwseweg een woonvoorziening gepland voor mensen met een chronische drugsverslaving, Hoewel in april vorig jaar wethouder Kees Jongmans zich bij het ondertekenen van het beheerplan nog lovend uitliet over de constructieve inbreng van de omwonenden, lijkt het of één van de voorwaarden die hebben bijgedragen tot deze constructieve inbreng, onder druk is komen te staan.

De gemeente Roosendaal zegde namelijk toe een bedrag uit te trekken van € 100.000,- te besteden aan een sociaal-economische impuls voor de wijk rond de woonvoorziening. Over de besteding van dit bedrag zou met het bewonersplatform worden overlegd.

De SP fractie maakt zich, naar aanleiding van geluiden uit de wijk, zorgen over de uitvoering van deze regeling en heeft hierover een aantal vragen aan wethouder Jongmans gesteld.

Lees hier alle door de SP Roosendaal gestelde vragen