Ada Oudhof kandidaat lijsttrekker

9 mei 2013

Ada Oudhof kandidaat lijsttrekker

Het lijkt nog ver weg, de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014, maar als afdeling moeten we nu serieus aan de slag met de voorbereidingen. Naast de punten van programma en inhoudelijke koers, waar de huidige fractie en bestuur natuurlijk al voortdurend mee bezig zijn, is er de personele vraag, zeg maar de poppetjes: Wie zijn onze kandidaten en vooral wie wordt de lijsttrekker? De ervaring leert dat vroeg duidelijkheid geven over wie de lijsttrekker wordt voordelen heeft. Daarom willen we die stap snel zetten.

Op 7 juni a.s. willen we daarom een speciale ledenbijeenkomst hebben waar we de lijsttrekker voor de komende periode gaan kiezen. De door het bestuur ingestelde kandidatencommissie doet hiervoor het voorstel om Ada Oudhof te kiezen als onze nieuwe voorvrouw. Ada is sinds 2010 gemeenteraadslid voor de SP en woordvoerder van o.a. sociale zaken.Ada Oudhof

Bij deze nodigen we dus al onze leden uit voor deze ledenbijeenkomst: 7 juni Veestallen Kade 65 aanvang half 8. Naast de verkiezing van de lijsttrekker staan op de agenda: de procedure voor de kandidaatstelling gemeenteraad, en de voortgang van ons eigen onderzoek naar het functioneren van de sociale dienst, en de ervaringen van de cliënten met de bijstand. Hou deze datum dus alvast vrij in uw agenda!