SP houdt Kerst Inzamelingsactie voor cliënten van de Voedselbank.

18 december 2013

SP houdt Kerst Inzamelingsactie voor cliënten van de Voedselbank.

Op zaterdag 21 december houdt de SP afdeling Roosendaal een inzamelingsactie ten behoeve van de cliënten van de Voedselbank “Goed Ontmoet”.

Deze zal plaats hebben bij de Albert Heijn filiaal aan de van Beethovenlaan te Roosendaal.

In deze tijd van crisis komen er steeds meer mensen in financiële problemen waardoor er ook steeds meer een beroep moeten doen op de voedselbank.

In de regio waarin Goed Ontmoet actief is zijn er maar liefst 610 gezinnen afhankelijk van de voedselbank.

De vrijwilligers van de SP vragen daarom aan het winkelend publiek van de AH om solidair te zijn en ook deze Roosendalers die het minder goed getroffen hebben een goede Kerst te bezorgen.

Dat kan door op deze dag een extra boodschap te kopen en deze bij de kraam in de AH in te leveren.

Een andere welkome suggestie is om een eventueel Kerstpakket waarmee niets of weinig gedaan wordt, door te schenken aan de mensen die aangewezen zijn op de voedselbank. Ook deze giften zijn zaterdag van harte welkom bij de kraam in de Albert Heijn. De kraam zal de hele dag bemenst zijn met vrijwilligers van de Roosendaalse SP afdeling.

Reactie toevoegen