Actie pinautomaat Westrand moet blijven!

11 november 2016

Actie pinautomaat Westrand moet blijven!

De SP Roosendaal gaat morgen met de inwoners, winkeliers en organisaties uit de Westrand actievoeren voor behoud van de pinautomaat op het Rembrandtplein! Wij roepen jullie dan ook op om daar allen bij aanwezig te zijn om 11 uur bij de pinautomaat!

In BN DeStem hebben we kunnen lezen dat de Rabobank de pinautomaat  op het Rembrandtplein in de wijk de Westrand weghaalt. Zij geven hiervoor als reden op dat zij de veiligheid rondom dit verouderde apparaat niet meer kunnen borgen. De SP betreurt deze beslissing ten zeerste. Mede omdat juist in deze wijk veel ouderen wonen. De Westrand maakt de laatste tijd een positieve ontwikkeling door m.b.t. leefbaarheid en minder criminele overlast en daar hoort een pinautomaat op het plein gewoon bij! Wat de SP betreft moet de Rabobank de klanten juist ondersteunen in het gemakkelijk opnemen van geld (zoals ook andere banken doen) en kan de bank ook andere beslissingen nemen om de veiligheid wel te borgen zodat de pinautomaat kan blijven.

Samen met de inwoners, winkeliers en organisaties heeft de SP een oproep gedaan voor behoud van de pinautomaat.

Reactie toevoegen