Klaar om te knokken!

18 januari 2017

Klaar om te knokken!

Foto: SP

Met een mooi verkiezingsprogramma en een strijdbare kandidatenlijst is de SP klaar om te knokken! Hetverkiezingsprogramma en de kandidatenlijst werden afgelopen zaterdag vastgesteld op het SP-congres in Tilburg. Ook de SP Roosendaal was daar vertegenwoordigd met onze afgevaardigden.

Een frisse opstelling, goede sfeer en divers programma maakten dat het 22e SP-congres een succes was. Na meer dan 500 maal stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties werd uiteindelijk het verkiezingsprogramma vastgesteld. Ook de concept-kandidatenlijst werd door een grote meerderheid ondersteund.

Lijsttrekker Emile Roemer sprak inspirerende woorden: "Aan een kabinet met de VVD doen we niet mee. Wie rechtse Rutte uit het torentje wil jagen, solliciteert niet als zijn linkse lakei." Klik hier voor de volledige speech en hier voor een volledig verslag van het congres.

Foto: SP

De trend is gezet en ook de SP Roosendaal is klaar voor de campagne! Op vrijdagavond 27 januari trappen wij de campagne af met een thema-avond: Gelijke kansen voor iedereen. Kandidaat-Kamerlid voor de SP, Cem Lacin en SP-wethouder Corné van Poppel zullen spreken over gelijke kansen op landelijk en lokaal niveau en de visie van de SP daarop. Een spetterend optreden van de gitarist van de band Los Perdidos vrolijkt de avond verder op. De avond is openbaar, dus iedereen is van harte welkom!

Waar: Café de Veestallen, Kade 65
Wanneer: 27 januari, 19.30 - 22.00 uur