Super Zaterdag: buurten in de Westrand

29 januari 2018

Super Zaterdag: buurten in de Westrand

Foto: SP

Zaterdag 27 januari ging SP Roosendaal buurten in de Westrand. We spraken op de Rembrandtgalerij met bewoners over hun buurt: wat is er mooi en wat kan er beter?

Bewoners gaven aan dat zij blij zijn met de opknapbeurt van het winkelcentrum op de Rembrandtgalerij. Er kunnen ook dingen beter in de wijk. Zo hebben mensen veel last van zwerfafval. Ook voelen sommige mensen die we gesproken hebben zich onveilig. Drugsoverlast is ook een veelvoorkomende klacht. En gaven een aantal mensen aan dat 55-plus woningen niet langer meer enkel bewoond worden door 55-plussers. Erg jammer volgens deze mensen, omdat zij bewust voor een 55-plus woning gekozen hadden vanwege de rust.

SP Roosendaal gaat snel weer terug naar de Westrand om met meer bewoners te praten over hun buurt. Zo horen we wat er leeft onder de mensen en kunnen we samen strijden voor een oplossing. Heeft u ook iets te vertellen over de Westrand of over uw eigen wijk, mail dan naar roosendaal@sp.nl

Reactie toevoegen