Verkiezingsprogramma 'Samen en voor elkaar'

7 februari 2018

Verkiezingsprogramma 'Samen en voor elkaar'

Foto: SP

SP Roosendaal heeft een strijdbaar verkiezingsprogramma opgesteld waar we de komende vier jaar mee aan de slag gaan. We bouwen voort op wat we de afgelopen vier jaar hebben bereikt. Iedereen moet namelijk mee kunnen doen, ongeacht je afkomst of dikte van je portemonnee. Samen en voor elkaar maken wij Roosendaal en onze dorpen socialer.

SP Roosendaal zet zich de komende vier jaar vooral in voor:

• Goede, toegankelijke zorg voor iedereen. Behoud van de huisartsenpost en een volwaardig en goed bereikbaar ziekenhuis. Huishoudelijke verzorging mét lichte begeleiding en zonder eigen bijdrage.
  • Een gecontroleerd softdrugsverkooppunt om de grote overlast in de wijken tegen te gaan.
  • Meer betaalbare koop- en huurwoningen. Huurders hebben recht op fatsoenlijk onderhoud van hun woning, verzorgd door de verhuurder.
  • Gelijke kansen voor iedereen in onze gemeente. Waar nodig draagt de gemeente daar financieel aan bij.
  • Groene, leefbare en veilige buurten en dorpen, waar het fijn is om te leven en te wonen.

Onze andere standpunten kunt u lezen in ons verkiezingsprogramma. Daarin vindt u tevens de volledige kandidatenlijst.

Reactie toevoegen