SP Roosendaal krijgt nieuwe fractie

29 maart 2018

SP Roosendaal krijgt nieuwe fractie

Foto: SP

Inmiddels zijn de verkiezingen achter de rug en weten we dat toch weer veel Roosendalers (2.380 mensen) het vertrouwen in de SP Roosendaal uitgesproken hebben. Hier zijn we erg blij mee en onze hartelijke dank daarvoor! Deze kiezers kunnen op de SP rekenen! Jammer genoeg hebben we de stijging van 3 naar 5 zetels bij de verkiezingen in 2014, niet kunnen consolideren. De nieuwe fractie zal bestaan uit Adriënne Maas, Marion Heessels en Wendy Beens-van Zundert.

Namens de oude fractie wil ik u zeer bedanken voor de inzet bij de acties die wij de afgelopen vier jaar samen met u hebben gedaan. Daardoor zijn wij ook steeds in staat geweest om in de gemeenteraad het geluid van u, van de Roosendalers in de wijken en de dorpen, te laten horen.  Daardoor weten wij ook wat er in de stad en de dorpen leeft. En hebben wij en ook onze wethouder Corné van Poppel daarmee in de gemeenteraad goede resultaten kunnen boeken.

De grote kracht van de SP is de grote groep vrijwilligers die zich inzet voor de stad en de dorpen. Die de buurten ingaan. Die altijd beschikbaar zijn om met mensen in gesprek te gaan. En niet alleen tijdens de campagne, maar ook gewoon tijdens de afgelopen vier jaar.

De SP-fractie is weliswaar verkleind, maar de kwaliteit gaat niet afnemen. Ik ben ervan overtuigd dat we een hele goede nieuwe SP-fractie hebben. Een nieuwe fractie die zich in de komende raadsperiode op een hele actieve manier zal gaan inzetten voor de inwoners van Roosendaal. En daarbij vooral ook die mensen een stem geven die dat zelf minder goed kunnen of waar minder naar geluisterd wordt.

Heel veel succes aan de nieuwe fractie!.

Namens de oude fractie,

Ada Oudhof