Taart voor de SP-buurthelden

23 maart 2018

Taart voor de SP-buurthelden

Foto: SP

De dag na de verkiezingen bracht SP-lijsttrekker Adriënne Maas een bezoek aan de winnaars van onze buurthelden-actie. Winnaars zijn Nikki Mies en Josche Besems van Dreamworkers. Zij wonnen een taart als bedankje en aanmoediging voor hun inzet. Zo haalden zij kerstkaarten op en verstuurden deze naar eenzame ouderen in Roosendaal. Een mooi initiatief tegen eenzaamheid, waar ook de SP tegen strijd. Van harte gefeliciteerd en ga zo door!

SP Roosendaal vindt de leefbaarheid van buurten erg belangrijk. Dat mensen elkaar kennen, zich veilig voelen en prettig wonen in hun buurt. Er zijn mensen die daar extra aan bijdragen: de buurthelden. Nikki en Josche zijn voorbeelden van buurthelden die zich inzetten voor anderen in de samenleving en in hun naaste omgeving. Uiteraard waarderen wij ook alle andere buurthelden en gaan daar graag het gesprek mee aan!

Reactie toevoegen