Verkiezingsuitslag SP Roosendaal

22 maart 2018

Verkiezingsuitslag SP Roosendaal

Foto: SP

Wij willen iedereen bedanken die op de SP gestemd heeft en ons daarmee het vertrouwen heeft gegeven voor de komende vier jaar. Om Roosendaal en onze dorpen veiliger, mooier en socialer te maken. Ook onze vrijwilligers die de afgelopen weken keihard campagne hebben gevoerd – zelfs in de vrieskou – en op andere manieren hebben bijgedragen willen we hartelijk danken. Jullie stem en hulp waarderen wij zeer! De winnaars van deze verkiezingen willen wij van harte feliciteren.

Na vier jaar strijden voor een socialer Roosendaal en weken campagne voeren is de uitslag bekend. We hebben 3 zetels behaald in de gemeenteraad van onze gemeente Roosendaal. Helaas niet de uitslag waar we op gehoopt hadden. We hebben 2 zetels verloren. Maar ondanks dit verlies mogen we trots zijn op onze partij in Roosendaal en onze dorpen. De enige partij die samen met de mensen strijd voert om onze gemeente Roosendaal socialer te maken. Onze nieuwe SP-fractie zal het SP-geluid blijven laten horen in de gemeenteraad.

De komende vier jaar gaan we verder aan de slag. Buurten met mensen in hun wijk of dorp over hun woon- en leefomgeving. Actie voeren als het nodig is, zowel op straat als in de raad. We gaan ervoor zorgen dat de SP nog meer een partij van alle inwoners in onze gemeente wordt. De SP is niet alleen op straat in de weken voor de verkiezingen, maar juist tussen verkiezingen door. En daar gaan we mee door, want we doen het samen en voor elkaar!

Reactie toevoegen