SP Roosendaal kiest nieuw bestuur

22 juni 2018

SP Roosendaal kiest nieuw bestuur

Foto: SP

De leden van SP Roosendaal hebben een nieuw bestuur gekozen. De voordracht namens de kandidatencommissie voor het bestuur is door de leden overgenomen. Nieuwe bestuursleden zijn Michael Beens (organisatiesecretaris), Ben van Heumen, Reyn van Elzakker en Arthur de Meijer. Adriënne Maas is wegens haar fractievoorzitterschap automatisch lid van het bestuur. Petra Schijvenaars is herkozen als afdelingsvoorzitter: ‘Het is mooi dat de leden ons het vertrouwen geven om de komende twee jaar aan de slag te gaan als nieuw bestuur. Om samen met de mensen te werken aan veilige, groene en fijne wijken en dorpen. Om Roosendaal en onze dorpen nog mooier te maken. Want de titel van ons verkiezingsprogramma was niet enkel een mooie leus. We doen het echt samen en voor elkaar!’

Na jarenlange inzet nemen we afscheid van Tineke Claessens, Henk Bouwens en Jeannine Liebau als bestuursleden. Namens alle leden van SP Roosendaal hartelijk dank voor jullie enorme inzet!

Foto: SP

Reactie toevoegen