Schoolzwemmen

6 maart 2020

Politieke beschouwingen 4 maart 2020

Foto: SP

Tijdens de politieke beschouwingen van 4 maart heeft SP Roosendaal gevraagd om veranderingen waarbij vooral de nadruk werd gelegd op "ontschotten". Maar wat is dit ontschotten? Ontschotten staat volgens ons voor: het veranderen van de manier van werken waarbij de hulpvraag centraal staat en niet de processen of geldstromen.

3 december 2019

Succes SP: meer zwemveiligheid en zwemvaardigheid

Foto: SP

De Tweede Kamer stemde dinsdag in met het voorstel van de SP voor het fors verbeteren van zwemveiligheid en zwemvaardigheid. Steeds meer mensen verdrinken jaarlijks en steeds minder mensen zijn zwemvaardig.
Lees hier het nieuwsbericht verder.

14 oktober 2019

SP Roosendaal blijft schoolzwemmen onder de aandacht brengen

Foto: Schoolzwemmen in Oldenzaal - Annina Romita

ROOSENDAAL - Natuurlijk hebben de ouders een grote verantwoordelijkheid als het gaat om zwemlessen voor hun kinderen. Maar in een waterrijk land als Nederland heeft ook de overheid een verantwoordelijkheid. Dat schrijft Adriënne Maas-Cleeren (SP) in een tweede brief over schoolzwemmen aan wethouder René van Ginderen (CDA).

13 september 2019

SP wil schoolzwemmen weer invoeren in Roosendaal

Foto: SP

Welke maatregelen en hoeveel budget is er nodig om in de gemeente Roosendaal het schoolzwemmen weer in te voeren? Dat wil Adriënne Maas-Cleeren namens de SP-fractie weten. Lees hier het artikel uit de Roosendaalse Bode of kijk hier de uitzending terug van Zuid-West TV.