Reacties Referendum stromen binnen.

9 juni 2010

Reacties Referendum stromen binnen.

De respons op de referendumoproep Ja of Nee voor een nieuw stadskantoor komt nu goed op gang.
Helaas kregen we geen medewerking van de gemeente op bij de stemlokalen de Roosendaalse burgers de mogelijkheid te bieden hun mening over de nieuwbouw van het stadskantoor te geven. Een rondje langs de diverse stembureaus leverde wel de indruk op dat de respons daardoor nog groter had kunnen zijn dan nu al het geval is. Verschillende kiezers kwamen met behalve hun stemkaart ook de referendumkaart naar de stembus. Daar hoorden ze dan dat ze de referendumkaart niet op het stembureau kwijt konden maar uitsluitend op de door de SP zelf georganiseerde inlever adressen. Op die adressen rammelden dan ook de brievenbus deze dag behoorlijk.
Vanwege de weigering van de gemeente om de stemlokalen open te stellen voor onze referendumactie hebben we nu wel besloten om de inlevertijd te verlengen tot en met dit weekend. Dus iedereen kan nog tot en met zondag 13 juni een reactie kwijt in de brievenbussen van de inleveradressen en ook hiernaast digitaal. Laat van u horen!