Eindelijk aandacht voor de verkeerssituatie van de Onyxdijk, Flintdijk en Dijkrand!

18 januari 2020

Foto: SP

Tijdens de raadsvergadering op 16 januari 2020 is de motie van SP Roosendaal aangenomen, wat moet resulteren in een verbetering van de verkeerssituatie op de Onyxdijk, Flintdijk en Dijkrand.

In april 2019 berichtte het bewonersplatform Kortendijk al dat er zeer veel overlast is van zowel hardrijdende voertuigen als landbouwvoertuigen, vanaf de rotonde aan de Zundertseweg tot de rotonde aan de Dijkrand. Ook blijkt uit de enquete dat de gemeente Roosendaal nader onderzoek zou moeten doen naar de situatie.

Met het aannemen van deze motie zal er nader onderzoek gedaan worden naar de verkeerssituatie en zullen de resultaten meegenomen worden in de mobiliteitsagenda 2020-2024. Daarnaast zullen de resultaten van de enquete beoordeeld worden door verkeerskundigen en zal tenslotte de raad op de hoogte gehouden worden van de resultaten en hoe deze verwerkt gaan worden.

Reactie toevoegen